Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorMelmerová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:26Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:26Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37029
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zjistit aktuální stav tzv. předčtenářství a prozkoumat metody, které se používají k rozvíjení tzv. předčtenářské gramotnosti. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku předškolního věku, problematiku čtenářské gramotnosti (se zaměřením na tzv. předčtenářskou gramotnost), faktory ovlivňující předčtenářský zájem dětí a především na metody aplikovatelné pro rozvoj schopností a dovedností dětí předškolního věku v oblasti literární výchovy. Praktická část obsahuje empirické šetření (kvalitativní výzkum) zrealizované na vybraných mateřských školách. Výzkum je doplněn pracovními listy, které byly ověřeny v praxi.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpre-reading literacyeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleMetody rozvoje předčtenářské gramotnosticze
dc.title.alternativeMethods of development pre-reading literacyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41445
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is aimed at finding out the current situation of so called pre-reading and explore methods used for development of so called pre-reading literacy. The thesis is divided in two parts theoretical and practical one. The theoretical part refers to characterizing of preschool age, problems of reading literacy (with focusing on so called pre-reading literacy), factors impacting children'spre-reader's interest and especially methods usable for abilities and skillsdevelopment of preschool children in area of literary education. The practical part includes empirical survey (qualitative research), realized at chosen kindergartens. The research is supported by working sheets that are verified in practice.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam