Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorŠlechtová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:34Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:34Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37045
dc.description.abstractPráce se věnuje osobnosti pedagoga v souvislosti s realizací primární prevence šikany na 1. stupni základní školy. První část práce se zabývá charakteristikou období dítěte mladšího školního věku pohledem vývojové psychologie se zaměřením především na kognitivní a emocionální vývoj a na vývoj morálního vědomí. Druhá část předkládá pohled na dvě základní tendence výchovy a vzdělávání, které se objevují v pedagogickém prostředí. Je zde popsáno soudobé pojetí výchovy a vzdělávání v našem prostředí včetně názorů kritiků tohoto pojetí. Třetí část se týká problematiky šikany a možností primární prevence. Poslední část je věnována osobnosti pedagoga z psychologického a pedagogického hlediska s přesahem do oblasti filosofie.cze
dc.format91 s. (164 138 znaků)
dc.format91 s. (164 138 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectetická výchovacze
dc.subjecthodnotycze
dc.subjectsociální učenícze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectfenomenologiecze
dc.subjectpositivismuscze
dc.subjectprimary preventioneng
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectethical educationeng
dc.subjectvalueseng
dc.subjectsocial studieseng
dc.subjectprogresseng
dc.subjectschooleng
dc.subjectphenomenologyeng
dc.subjectpositivismeng
dc.titleOsobnost pedagoga v procesu primární prevence šikany na 1. stupni základní školycze
dc.title.alternativeThe personality of the pedagogue in the process of primary bullying prevention at the 1st level in the Czech primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag43557
dc.description.abstract-translatedThis graduation thesis is dedicated to the personality of the pedagogue in relation to the primary bullying prevention realisation at the primary level of the schools. The first part deals with the characteristics of the young learner period of the child development through the perspective of the developmental psychology aimed primarily at the cognitive and emotional development as well as the moral awareness. The second part views two basic tendencies of the upbringing and the education that appear in the pedagogical environment. It offers a description of the contemporary idea of upbringing and education in our background including its critics' opinions. The third part concerns the problematics of bullying and the primary prevention options. The last part is dedicated to the personality of the pedagogue from a psychological and pedagogical point of view with a philosophical overlap.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchomelová, Věra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam