Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMišovič, Ján
dc.contributor.authorPodlešáková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:39Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:39Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37056
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem vlivu médií na sociální práci. Cílem práce je prozkoumat, jakými mechanismy média působí na své příjemce, jaké funkce naplňují média ve společnosti, jakým způsobem lze klasifikovat příjemce mediálního sdělení, co všechno může ovlivňovat výslednou podobu sdělení a především zda se etické principy žurnalistiky prolínají s etickými principy sociální práce a média tak mohou posloužit naplňování poslání sociální práce. Práce je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na charakteristiku médií, publika a mediálního sdělení. Představeny jsou základní pojmy mediálních studií. Druhá část je věnována etice v médiích. Představena je normativní teorie chování médií a důvody, proč je důležité, aby média nesla za své chování a svá sdělení odpovědnost a zároveň byla kontrolována etickými nástroji, např. v podobě Etického kodexu novinářů České republiky. Třetí část je podrobněji zaměřena na sociální práci a upřesňuje vztah mezi médii a sociální prací. Poslední část práce patří aktuálním tématům, která spadají do činnosti sociální práce a která jsou hojně medializovaná. Snahou je interpretovat chování médií ve vztahu k sociální práci.cze
dc.format95 s. (170 077znaků)
dc.format95 s. (170 077znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmasová komunikacecze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectsociální prácecze
dc.subjectetický kodexcze
dc.subjectžurnalistikacze
dc.subjectpublikumcze
dc.subjectnormativní teoriecze
dc.subjectmass communicationeng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectsocial workeng
dc.subjectethical code journalismeng
dc.subjectpubliceng
dc.subjectnormative theoryeng
dc.titleVliv médií na sociální prácicze
dc.title.alternativeThe influence of media on social workeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag43647
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the influence of media on social work. Emphasis is placed on the media and the ethical principles of mass communication. The aim is to explore the mechanisms that the media use to influence the recipients, which functions the media have in society, how we can classify recipients of media messages, what can influence the final form of communication, and whether the ethical principles of journalism and the ethical principles of social work have the same foundation so media can serve the fulfilment of the mission of social work. The work is divided into three parts. The first part focuses on the characteristics of the media, the public and media communications. The basic concepts of media studies are mentioned. The second part focuses on the ethics of the media. A normative theory of media behaviour is introduced and also why it is important that the media should be responsible for their behaviour and their messages and should be controlled by ethical instruments have e. g. in the form of Ethical Code of Journalists in the Czech Republic. The third part is more focused on social work and clarifies the relationship between media and social work. The last part includes current topics that fall into social work activities and which are widely publicized. The aim is to interpret the behaviour of the media in relation to social work.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEtika v sociální prácicze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJetelina, Bedřich


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam