Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMišovič, Ján
dc.contributor.authorMalíková, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:46Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:46Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-02-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37068
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o sugestopedické výuce anglického jazyka v kontextu zájmového vzdělávání. Charakterizuje zájmové vzdělávání, jako součást celoživotního učení, definuje jeho cíle, funkce, motivace a bariéry v rámci jazykového vzdělávání dospělých. Podrobněji se zaměřuje na alternativní metodu sugestopedii, její vznik, vývoj, znaky a principy. Popisuje jednotlivé fáze učení, které tvoří charakteristický profil této netradiční metody. Empirická část je zaměřena výhradně na prostředí sugestopedického kurzu. Za použití případové studie jsou sledovány podoby sugestopedického vzdělávání, procesy a podmínky sugestopedie z hlediska prožitků a postojů samotných aktérů jednotlivých kurzů, resp. výhody a nevýhody této metody.cze
dc.format75
dc.format75
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSugestopediecze
dc.subjectGeorgi Lozanovcze
dc.subjectzájmové vzdělávánícze
dc.subjectceloživotní učenícze
dc.subjectfunkcecze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectbariérycze
dc.subjectznakycze
dc.subjectprincipycze
dc.subjectpřípadová studiecze
dc.subjectSuggestopediaeng
dc.subjectGeorgi Lozanoveng
dc.subjectinterest adult educationeng
dc.subjectlifelong educationeng
dc.subjectfictioneng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectbarrierseng
dc.subjectfeatureseng
dc.subjectprincipleseng
dc.subjectcase studyeng
dc.titleSugestopedie jako inspirace pro výuku anglického jazyka v kontextu zájmového vzdělávání dospělýchcze
dc.title.alternativeSuggestopedia as inspiration for English language teaching in the context of interest adult educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag43791
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the suggestopedical English language teaching in the context of leisure education. Characterizes the interest adult learning as a part of lifelong education, defines its objectives, functions, motivation and language barriers within the adult education. More specifically, it focuses on the alternative method suggestopedia in detail; it examines its origin, development, features and principles. It describes the different stages of learning that forms the characteristic profile of this unconventional method. The empirical part is focused on the suggestopedic course itself. The use of case study helped to understand the features of suggestopedic education, processes and conditions from the point of experiences and attitudes of the course participants, i.e. the advantages and disadvantages of this method.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovotný, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam