Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorPrůžová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:56Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:56Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37083
dc.description.abstractPráce se zabývá spoluprací mezi MŠ Kytička Milevsko a rodinou se zaměřením na environmentální výchovu. Teoretická část charakterizuje rodinu a mateřskou školu, jejich cíle a funkce, spolupráci mezi školou a rodinou a její vývoj, role rodičů a učitelů, komunikaci mezi vzdělávacími institucemi, environmentální výchovu a projekt "Školní zahrada společně". Praktická část obsahuje anketní výzkumné šetření, které bylo zaměřené jak na výpovědi pedagogických pracovnic, tak na výpovědi rodičů, jejichž děti navštěvují mateřskou školu. Z výzkumného šetření vyplynulo, že přestože se pedagožky snaží o kvalitní spolupráci, rodiče jsou jen pasivními konzumenty akcí a nepodílejí se na jejich tvorbě. Učitelky jsou z neochoty rodičů zklamané.cze
dc.format113 s.
dc.format113 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.titleSpolupráce MŠ Kytička Milevsko a rodiny se zaměřením na environmentální výchovucze
dc.title.alternativeCooperation between the kindergarten Kytička Milevsko and families with a focus on environmental educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag46290
dc.description.abstract-translatedThe theses deals with the cooperation between the kindergarten Kytička in Milevsko and family with a focus on environmental education. The theoretical part characterizes family and kindergarten, their aims and function, cooperation between the school and family and its development, the roles of parents and teachers, communication between educational institutions, the environmental education and the project called "The School Garden Together". The practical part contains the research poll which is focused on teachers' statements and statements of parents whose children attent the kindergarten. The survey revealed that although the teachers aim at good cooperation, the parents are only passive consumers of actions and they don't participate in the creation of these actions. The teachers are dissapointed by parents' unwillingness.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZbudilová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam