Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorMálková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:55:29Z
dc.date.available2021-12-09T08:55:29Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37123
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Zkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHD má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá problematikou zotavovacích akcí, tzn. legislativou, organizací, kvalifikací a kompetencemi pracovníků zotavovacích akcí. Dále je charakterizováno dítě s ADHD a popsány výchovné přístupy vhodné pro práci s dětmi s ADHD na zotavovacích akcích. Cílem empirické části je popsat zkušenosti pedagogů volného času s integrací dítěte s ADHD na zotavovacích akcích. Empirická část je rozdělena na dvě části. První část tvoří předvýzkum realizovaný formou dotazníkového šetření. Na výsledky šetření navazuje část druhá, založená na strukturovaných rozhovorech s vybranými pedagogy volného času. Otázky rozhovoru jsou zaměřeny na dosavadní praxi volnočasových pedagogů, podmínky integrace dítěte s ADHD na zotavovací akci, výchovné přístupy a přínosy integrace.cze
dc.format101 str.
dc.format101 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectzotavovací akcecze
dc.subjectletní táborcze
dc.subjectADHDcze
dc.subjectprojevy a příčinycze
dc.subjectintegracecze
dc.subjecthracze
dc.subjectleisure time animatoreng
dc.subjectconvalescent eventseng
dc.subjectsummer campeng
dc.subjectattention deficit hyperactivity disordereng
dc.subjectsymptoms and causeseng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectgameeng
dc.titleZkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHDcze
dc.title.alternativeExperience leisure educators at convalescent events with children with ADHD syndromeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49021
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis concerning "Experience leisure educators at convalescent events with children with ADHD syndrome" is of a theoretical and empirical character. The theoretical part deals with convalescent actions, i.e. legislation, organization and skills and competencies of recreational activities staff. There are also described ADHD syndrome, its symptoms in children and discussed the educational approaches suitable to work with children with ADHD syndrome during convalescent events. The aim of the empirical part is to describe the experience of free time educators with the integration of child with ADHD syndrome who is participating in convalescent event. Empirical part is divided into two parts. The first part consists of preliminary research implemented by questionnaire. The results of the survey are followed by the second part, which is based on structured interviews with selected educators of free time activities. Interview questions are focused on the current practice of leisure educators, the conditions of ADHD syndrome children's integration to recreational activities, educational approaches and benefits of this integration.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMuchová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam