Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKočerová, Martina
dc.contributor.authorZicha, Miroslav
dc.date.accessioned2021-12-09T08:55:33Z
dc.date.available2021-12-09T08:55:33Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37128
dc.description.abstractV diplomové práci se zabýváme rolí prožitků na táborech pro děti a mládež a možnostmi následné práce s těmito prožitky. V teoretické části popisujeme a odlišujeme pojmy prožitek, zážitek a zkušenost. Zvláštní pozornost věnujeme procesu výchovy zážitkem, přičemž specifikujeme šest základních modelů zkušenostního učení. Dotýkáme se zpětné vazby, zejména cílené zpětné vazby, kdy zvlášť popisujeme facilitaci, její pravidla a techniky. V práci rovněž čtenáře seznamujeme se souvislostí zpětnovazebné práce a dramaturgie. Realizováním kvalitativního výzkumu zjišťujeme, zda táboroví vedoucí s prožitkem účastníků pracují, objasňujeme jevy, které je k práci s prožitkem (ne)vedou, popisujeme jejich zkušenosti s formou zpracování prožitku a zjišťujeme, zda mají v této oblasti nějakou teoretickou znalost.cze
dc.format105 s.
dc.format105 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectproces výchovy zážitkemcze
dc.subjectmodely zkušenostního učenícze
dc.subjectdramaturgiecze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectcílená zpětná vazbacze
dc.subjectfacilitacecze
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectexperience-based education processeng
dc.subjectexperiential learning modelseng
dc.subjectdramaturgyeng
dc.subjectfeedbackeng
dc.subjecttargeted feedbackeng
dc.subjectfacilitationeng
dc.titleProžitek na táborechcze
dc.title.alternativeExperience at campseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50125
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the role of experiences at camps for children and youth and the possibilities of subsequent work with these experiences. The theoretical part describes and differentiates between the Czech terms prožitek, zážitek and zkušenost (experience). Special attention is given to the process of experience-based education and six basic experiential learning models are specified. Feedback and targeted feedback are also mentioned with special focus being given to facilitation, its rules and techniques. The thesis also informs about the connection between work with feedback and dramaturgy. Qualitative research finds out whether camp leaders work with the participants' experiences, clarifies the phenomena (not) leading to this fact, describes their experience with the form of processing the experiences and determines if they have some theoretical knowledge in this field.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam