Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s.
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a následná optimalizace marketingové strategie ve společnosti Fun Spot Lipno a.s.
Teoretická část je zaměřena na popis nejdůležitějších základních pojmů marketingu, marketingových koncepcí a historii marketingu. Dále je provedena analýza marketingové strategie a vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Jistá část je věnována i rozboru marketingového mixu, který je důležitou součástí pro účely výzkumu v praktické části této práce.
Praktická část osahuje stručnou charakteristiku společnosti Fun Spot Lipno a.s., která se zabývá zprostředkováním služeb v oblasti zábavního průmyslu. Dále se tato část zabývá návrhem a optimalizací marketingové strategie dané společnosti, popisem tržního a konkurenčního prostředí, cíli, strategiemi, jednotlivými analýzami (vnitřního a vnějšího prostředí) a v neposlední řadě marketingovým mixem. Veškeré výsledky, které z výzkumu vyplynou, budou sloužit jako podklad pro návrh nejvhodnější marketingové strategie, popřípadě k její optimalizaci.