Hodnocení vybraného eventu
Abstrakt
Tato práce se zabývá hodnocením Letního barokního festivalu. Cílem je porovnat 2 z 8 festivalových míst, konkrétně Plasy a Tachov, která byla vybrána na základě podobného programu a jsou porovnávána z pohledu struktury účastníků, marketingové komunikace, motivů k účasti, nejzajímavější části festivalu a důvodu výběru daných míst. Rovněž se určuje dopad festivalu na tato místa, který se měří z hlediska spokojenosti a finančních aspektů. V souvislosti s problematikou byla nejprve nastudována odborná literatura, která řešila základní pojmy, jako je cestovní ruch, kulturní cestovní ruch, eventy, a event marketing. V závěru se teorie zabývala marketingovou komunikací. Výzkum je v rámci praktické části rozdělen do dvou fází: písemné dotazování návštěvníků festivalu a online průzkum široké veřejnosti. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro pořadatele, aby byly efektivně využívány propagační prostředky v dalších letech a aby byl festival atraktivní i pro ostatní segmenty s ohledem na ten současný.