Online marketing vybraného subjektu
Abstrakt
Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na webové stránky společnosti a na jejich sociální sítě. U webových stránek byl průzkum prováděn pomocí dotazníkového šetření a pomocí nástroje Google Analytics. Sociální síť Facebook byla analyzována na základě dat z nástroje Page Insights a reklama pomocí správce reklam. Další část vlastní práce byla zaměřena na server YouTube. Zde byla data sbírána pomocí nástroje Youtube Analytics. V praktické části jsou také uvedeny veškeré náklady na online marketing firmy. Na základě zjištěných výsledků z předchozí analýzy byly navrženy případné úpravy a nové nástroje pro lepší fungování online komunikace.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Možnosti online dotazování v ČR
Boukalová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2008)Cílem diplomové práce bylo zhodnotit nabídku produktů v oblasti online výzkumů a jejich využití spotřebitelskou organizací. Poté navrhnout metodiku pro sestavování online dotazníku a následně ji prakticky ověřit pomocí ... -
E-commerce v hotelnictví
Nedorostová, Táňa (Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online ... -
Online marketing
Pavlova, Adelina (Jihočeská univerzita, 2017)This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in ...