Řízení služeb ve vybraném podniku
Abstrakt
Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat míru spokojenosti zákazníků ohledně poskytovaných služeb společnosti Kenast, s.r.o. Podnik se zaměřuje na školní a kancelářský nábytek, který doplňuje o nabídku služeb. Podnik byl zhodnocen pomocí analýz specializujících se na vnější a vnitřní prostředí podniku. V praktické části byly provedeny analýzy stavu podniku. Mezi vybrané analýzy patří například STEP analýza, SWOT analýza, SPACE matice či dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření bylo poskytnuto zákazníkům podniku, kteří hodnotili svou spokojenost s poskytovanými službami. Na základně provedených analýz byly vytvořeny návrhy, které by v budoucnu měly poskytování služeb zdokonalit. Návrhů nebylo moc, jelikož z provedených analýz je patrné, že pozice podniku na trhu je velice silná a zákazníci jsou s nabídkou služeb zcela spokojeni. Proto je podniku doporučeno se stále orientovat na své zákazníky, zachovat si status "rodinného podniku s výjimečnou atmosférou" a poskytovat kvalitní služby tak, jako tomu bylo doposud.