Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorGáll, Igor
dc.date.accessioned2022-03-08T13:29:13Z
dc.date.available2022-03-08T13:29:13Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37629
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje hodnocení produktu firmou z pohledu zákazníka. Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda firma hodnotí svůj produkt z pohledu zákazníka a na základě získaných informací navrhnout případné změny. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy a metody kterými může firma zjišťovat hodnotu produktu. V praktické části se nejprve zkoumala první část cíle. Zda firma hodnotí svůj produkt z pohledu zákazníka. Byly nalezeny možnosti pro zlepšení v hodnocení produktu z pohledu zákazníka. Proto dle druhé části cíle, byly v práci popsané metody i s příklady, jak může firma zlepšit aktuální situaci.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjecthodnotacze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectpodnik řízený zákazníkemcze
dc.subjecttržní umisťovánícze
dc.subjectstížnosticze
dc.subjectpoziční mapycze
dc.subjectcustomereng
dc.subjectproducteng
dc.subjectvalueeng
dc.subjectCRMeng
dc.subjecta business managed by a customereng
dc.subjectpositioningeng
dc.subjectcomplainseng
dc.subjectperceptual mapseng
dc.titleHodnocení produktu z pohledu zákazníkacze
dc.title.alternativeCompany's product rating from the customer's perspectiveeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44351
dc.description.abstract-translatedThis thesis is about judging the value of a product from the perspective of a customer. The objective of this thesis was to determine if a firm judges the value of its product from the perspective of a customer and based on the acquired information propose potential changes. The theoretical part consists of demarcation of basic concepts and the methods used by a firm to determine the value of a product. The first part of the objective was examined in the practical part. That is to determine if a firm values its product from the view of a customer. The firm had shortcomings in judging the value of a product from the perspective of a customer. Therefore, as is mentioned in the second part of the objective, there are described methods in this thesis with examples as to how to improve the current situation.eng
dc.date.accepted2018-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam