Systém managementu kvality ve vybraném podniku služeb
Abstrakt
Cílem této diplomové práce byl popis a analýza systému managementu ve vybraném podniku služeb a navržení opatření na zlepšení. Pro vypracování diplomové práce byla vybrána společnost GEFOS inženýring.
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické.
Teoretická část se zaměřuje na management kvality, jeho historii, principy a koncepty. Důležitou část tvoří vysvětlení termínů jako kvalita, management kvality, systém managementu kvality. Důraz byl kladen na ISO normy. Veškeré získané znalosti byly použity ve druhé části diplomové práce.
Prvním krokem druhé části byl popis vybrané společnosti. Autorka odpovídá na otázky jako například: Co je její účel? Jaký byl vývoj této společnosti? Jak vypadá organizační struktura společnosti? Jaká je finanční situace? Hlavní část obsahuje charakteristiku systému managementu kvality společnosti GEFOS inženýring. Nejdříve jsou popsány začátky zavádění systému, následně současná situace, procesy a veškeré informace a aktivity, které jsou obsaženy v příručce kvality. Tato část také obsahuje náklady na implementaci a udržení systému managementu kvality. Ke konci jsou navrhnuty opatření na zlepšení nejen systému managementu kvality, ale i celé společnosti.