Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorKadavá, Eliška
dc.date.accessioned2022-03-08T13:29:29Z
dc.date.available2022-03-08T13:29:29Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37654
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je charakterizovat dílenské procesy ve vybraném podniku, analyzovat je a navrhnout jejich možná zlepšení. Spolupráce byla navázána s podnikem VSP DATA, a.s. se sídlem v Táboře. Tento podnik se specializuje na servisní služby a opravárenství. Teoretická část práce je založena na prostudování odborné literatury zaměřené na procesy, výrobu, služby a metody možného zlepšení. V úvodu teoretické části diplomové práce jsou popsány základní charakteristiky, informace o podniku a její klíčové činnosti podnikání. Nezbytné informace pro další část práce byly získány z podnikových interních dat a prostřednictvím rozhovorů s experty podniku. Pro zmapování času podnikových procesů byla využita data z průběhu roku 2016. Tato technika pomohla s analýzou současného stavu a nalezení klíčových problémů s extrémně dlouhým časem oprav.cze
dc.format62 s. (120447 znaků)
dc.format62 s. (120447 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprocesycze
dc.subjectopravárenstvícze
dc.subjectčasový snímekcze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectprocesseseng
dc.subjectrepair serviceseng
dc.subjecttime lapseeng
dc.subjectoptimizationeng
dc.titleMožnosti optimalizace dílenských procesů ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativePossibility of Optimizing Workshop Processes in a Chosen Enterpriseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49601
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this thesis is to characterize workshop processes in a chosen enterprise, analyze them and suggest possible improvements. The cooperation was formed with VSP DATA a.s. company which is situated the town Tábor. This enterprise is specialized in service and repairs. The theoretical part of this thesis was based on studying specialized literature focused on processes, production, services and improvement methods. Main information, characteristics and core activities are provided in introduction of practical part of this work. The necessary information for the next part of thesis was taken from the corporate internal data and from the regulated conversation with several experts of the company. For mapping out the times of the workshop processes was used data from the entire year 2016. This technique helped with analysis of present state and to found out key problems with excessively long time duration of repairs. The suggestion of optimization was focused on reduction of time of processes and attainment of their continuous flow. A certain part of the proposals is the effort to change the current state of workforce. Among recommendations there are 5S method, improvement of sharing experience and implementation of time limit for customer decision-making. To achieve better results of optimization it is necessary to combine partial metod, rather then implement them separately.eng
dc.date.accepted2018-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam