Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorKavanová, Klára
dc.date.accessioned2022-03-08T13:29:42Z
dc.date.available2022-03-08T13:29:42Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37672
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány pojmy jako je obchod, velkoobchod a chování zákazníka. Dále je popsána nákupní atmosféra a její prvky. V další části práce je představen vybraný samoobslužný velkoobchod - Makro v Českých Budějovicích a informace o jeho nákupní atmosféře. Druhá část práce se zaměřuje na provedený marketingový výzkum - dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor s ředitelkou prodejny paní Ing. Hanou Galisovou. Sběr dat probíhal online a také osboně přímo na prodejně. Celkem se šetření účastnilo 254 resondentů.cze
dc.format85 s. (112 619)
dc.format85 s. (112 619)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectobchodcze
dc.subjectvelkoobchodcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMakro Cash & Carrycze
dc.subjectbuying atmosphereeng
dc.subjecttradeeng
dc.subjectwholesaleeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectMakro Cash & Carryeng
dc.titleNákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotcecze
dc.title.alternativeBuying Atmosphere in the Selected Business Uniteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49744
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this diploma thesis is to determine the buying atmosphere of the selected business unit and develop suggestions for improvement based on a marketing research. The first part of the thesis is devoted to literary research to define terms like a trade, a wholesale and a customer behaviour. Then a buying atmosphere and her elements are described. In the next part of the thesis is presented the selected wholesaler - Makro in České Budějovice. Information about buying atmosphere, customers and services of Makro are given. The second part of this work focus on the marketing research specifically on the questionnaire survey and an interview with shop manager Ing. Hana Galisová. The data from survey was acquired online and also in person directly in the store. The survey was attended by 254 respondents and their responses were evaluated using graphs.eng
dc.date.accepted2018-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam