dc.contributor.advisor | Rolínek, Ladislav | |
dc.contributor.author | Urbánek, Milan | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:29:45Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:29:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-09-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37675 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je popis vybraných procesů v podniku se zaměřením na navržení a implementaci nového systému řízení zakázek s využitím metod a postupů procesního řízení.
Teoretická část je zaměřena na definování pojmů používaných v procesním řízení a jejich popis z různých úhlů pohledu. Nástin historie procesního řízení nabídl pohled na osobnosti a společnosti, jež hráli hlavní roli ve formování procesního řízení a tedy i na jeho dnešní podobu. Další podkapitoly teoretické části se zabývají zlepšováním procesů a zaváděním procesního řízení. Zahrnuty jsou metody Kaizen, TOC, Lean, Six Sigma a reengineering. V závěru teoretické části je popsáno mapování procesů.
Teoretické poznatky byly posléze aplikovány v praktické části. Nejprve je představena společnost ČZ a.s. včetně stručné historie. Hlavní částí této práce je však popis a mapování podnikových procesů se zaměřením na řízení zakázek v obchodním oddělení Divize Nástrojárna.
Výsledkem této práce je popis procesu řízení zakázek, jeho zmapování a navržení změn v daném procesu, jež by měly vést ke zlepšování spokojenosti zákazníků, lepší administrativní přehlednosti a zlepšení dodržování termínů zakázek. | cze |
dc.format | 68 s. | |
dc.format | 68 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | procesní řízení | cze |
dc.subject | mapování procesů | cze |
dc.subject | zlepšování podnikových procesů | cze |
dc.subject | process management | eng |
dc.subject | process mapping | eng |
dc.subject | business process improvement | eng |
dc.title | Řízení procesů obchodního oddělení ČZ a.s. | cze |
dc.title.alternative | Process management in the Sales department ČZ a.s. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49752 | |
dc.description.abstract-translated | The main object of this master's thesis is to introduce process management and then apply it on a real company.
The aim of the theoretical part was to define terms used in process management and describe it from different perspectives. An outline of the history of process management has offered insights into the personalities and the companies that have played a part in how the process management has arisen, and therefore how it looks today. Business process improvement and implementing business management have been the subjects of further theoretical subchapters. These methodologies included reengineering, Kaizen, TOC, Lean, Six Sigma. Process mapping is described in the end of the theoretical part.
The theoretical knowledge was then applied in the practical part of this thesis. Firstly the company ČZ a.s. was introduced. However the domain of this thesis have become a mapping and describing of business processes in the company mainly in the Sales Department of the Tools Division.
The conclusion is how to change the process of Order management in the Sales Department and how it will affect the Tools Division. | eng |
dc.date.accepted | 2018-10-09 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Účetnictví a finanční řízení podniku | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |