Zvyšování efektivnosi podniku pomocí inovačních aktivit
Abstrakt
Cílem této práce je popis efektivnosti podniku a jejího zvyšování pomocí inovačních technik, spolu s popisem různých druhů inovací. Dále pak analýza inovačních technik v konkrétním podniku. K vypracování mé práce jsem si vybrala společnost XY, vedení podniku si nepřeje společnost jmenovat. Pro vypracování jsem využila Výkazů zisku a ztrát, Rozvahy a interních dokumentů společnosti. Při analýze inovačních aktivit podniku jsem se zaměřila na internetový obchod společnosti, který tvoří významnou příjmovou aktivitu společnosti. Inovace je v tomto případě především marketingová, dochází k postupnému rozvoji a rozšíření internetového obchodu, a společnost se tak dostává do širšího podvědomí veřejnosti. Výsledkem analýzy dat, nákladů vynaložených na internetový obchod a vzniklých tržeb, je výrazný růst objemu zakázek a více jak zdvojnásobení tržeb a zisku za sledované období. Přínosem této práce je zhodnocení důležité podnikové činnosti a doporučení jejího dalšího rozvoje.