Potřeby a očekávání zákazníků spotřebních družstev
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na potřeby a očekávání zákazníků spotřebního družstva v Táboře. Hlavním cílem práce je posoudit míru spokojenosti zákazníků spotřebních družstev s navštěvovanou prodejnou a zjistit jejich očekávání z pohledu vývoje nabídky zboží a služeb. Dílčím cílem je zjistit, zda je z pohledu zákazníka, který alespoň občas nakupuje v prodejnách COOP, dostatek těchto prodejen v jeho bydlišti a následně zjistit, zda je důvodem respondenta, který nenakupuje v těchto prodejnách vůbec, nedostatek prodejen v jeho bydlišti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zpracována na základě externích zdrojů. Odhaluje novinky a trendy v nákupním chování a terminologii spokojenosti zákazníka. Zákon o obchodních korporacích vymezuje podmínky družstva. Literární rešerši uzavírají spotřební družstva. Praktická část je věnována marketingovému výzkumu a probíhá formou dotazníkového šetření. Následně jsou navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i spotřebního družstva.