• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve vybrané firmě

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.761Mb)
    Posudek vedoucího práce (20.32Kb)
    Posudek oponenta práce (19.85Kb)
    Průběh obhajoby práce (101.3Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Šedivcová, Veronika
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v plzeňské firmě Chladírenský servis Jedlička a zjistit, jaké trendy marketingové komunikace mohou být ve společnosti využity nebo již jsou využívány. První částí diplomové práce je literární rešerše. V této části jsou definovány pojmy marketing, komunikace, marketingová komunikace a nové trendy v marketingové komunikaci. Jako nové trendy v marketingové komunikaci jsou definovány online marketing, virální marketing, mobilní marketing, event marketing a guerilla marketing. Druhá část diplomové práce je praktickou částí. V této části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost využívá. Tato část se také zabývá historií marketingové komunikace ve společnosti, kdy firma nesprávně užívala jako marketingovou komunikaci reklamu ve smyslu jednosměrného toku informací. Nyní již užívá pojem marketingová komunikace ve smyslu dvousměrného toku informací. Společnost používá tuto marketingovou komunikaci: online marketing, proužkovou reklamu na YouTube, Facebook - u těchto tří sleduje zpětnou vazbu. Pro rok 2018 plánuje společnost uspořádat eventovou akci. Používá také sponzorství. Společnosti byly navrženy tyto zlepšen: 1. Zlepšit komunikaci na Facebooku prostřednictvím zapojení více zaměstnanců a také reagovat na komentáře. 2. Zaměřit se na zahraniční trhy a vytvořit webové stránky také v anglické a německé verzi. 3. Podpora uspořádání eventové akce a návrh na uspořádání dnu otevřených dveří. 4. Začít sledovat zpětnou vazbu QR kódů. 5. Vytvořit zápisník, kam by zaměstnanci zapisovali dotazy zákazníků a vedení být je 2x měsíčně procházelo a odpovídalo na ně.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37747
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV