Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorPincová, Monika
dc.date.accessioned2022-03-08T13:31:33Z
dc.date.available2022-03-08T13:31:33Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37762
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou vnímání spotřebitelů a výběrem místa nákupu. Hlavním cílem je na základě preferencí spotřebitelů popsat a analyzovat rozhodování při výběru místa nákupu a navrhnout doporučení pro maloobchodníky. Dílčím cílem je zaměření se na zákazníky dvou hypermarketů Albert v Táboře a na následné porovnání vybraných prodejen z hlediska zjištěných preferencí. Literární část obsahuje problematiku maloobchodu, spotřebitele, nákupního chování a marketingu na spotřebních trzích. Vlastní část se zaměřuje na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Na základě vyhodnocení nasbíraných dat jsou navrženy doporučení ke zlepšení dané situace.cze
dc.format73 s. (96 788)
dc.format73 s. (96 788)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmísto nákupucze
dc.subjectretaileng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectplace of purchaseeng
dc.titleVnímání a výběr místa nákupu v maloobchoděcze
dc.title.alternativePerception and Selection of a Retail Stores for Purchaseseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50819
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is dedicated to the issue of consumer perception and selection of place of purchase. The main aim is to describe and analyse decision-making when choosing a place of purchase based on consumer preferences and to suggest recommendations for retailers. The partial aim is to focus on the customers of two Albert hypermarkets in Tabor and to compare selected stores in terms of preferences. The literary section includes issues of retail, consumer, consumer behaviour, and marketing in consumer markets. The practical part focuses on the implementation of marketing research, specifically quantitative research. The questionnaire survey method used is "face to face". On the basis of the evaluation of the data collected, recommendations are suggested to improve the situation.eng
dc.date.accepted2018-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam