Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorMacháčková, Edita
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:31Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:31Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38313
dc.description.abstractDiplomová práce Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula pro 1. stupeň základní školy se zabývá problematikou mezipředmětových vztahů a jejich uplatňováním ve výuce matematiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická přináší analýzu problematiky mezipředmětových vztahů a integrace vzdělávacího obsahu, představuje kurikulární dokument Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, charakterizuje vzdělávací oblast Matematika a její aplikace a další vzdělávací oblasti, se kterými bylo uskutečněno propojení v rámci praktické části. Shrnuje rovněž důležité vývojové charakteristiky dítěte středního školního věku a zkoumá kvalitu užití mezipředmětových vztahů v současných učebnicích matematiky. Praktická část obsahuje soubor úloh kombinujících učivo dvou vzdělávacích oblastí za účelem uplatnění mezipředmětových vtahů, určených k praktickému využití ve výuce na 1. stupni základní školy a část evaluační, jež popisuje a hodnotí průběh realizace všech úloh v praxi.cze
dc.format112 s.
dc.format112 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectmatematika a její aplikacecze
dc.subjectintegrace vzdělávacího obsahucze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectdítě středního školního věkucze
dc.subjectCross-curricular Linkseng
dc.subjectmathematics and its applicationeng
dc.subjectcurriculum integrationeng
dc.subjectThe Framework Educational Programme for Basic Educationeng
dc.subjectPrimary School childeng
dc.titleMezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula pro 1. stupeň základní školycze
dc.title.alternativeInterdisciplinary relationships at the level of the planned curriculum for elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44867
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis Cross-curricular Links Matching Proposed Curriculum for Lower Primary School deals with an issue of cross-curricular links and their usage in Maths teaching. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part provides an analysis of issues of cross-curricular links and curriculum integration, it introduces The Framework Educational Programme for Basic Education, characterises a curriculum of Maths and its application and other areas of education with which a link within the practical part was implemented. It also summarises important features of a Middle Primary School child and it surveys a quality of cross-curricular links usage in contemporary textbooks of Maths. The practical part contains a set of exercises that combine curricula of two areas to apply the cross-curricular links which are intended for practical usage in teaching at Lower Primary School, and evaluating part that describes and evaluates a practical course of implementation.eng
dc.date.accepted2018-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrášková, Vladimíra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam