Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorBolek, Jan
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:42Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:42Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-12-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38327
dc.description.abstractPředložená diplomová práce "Faktory ovlivňující oblíbenost/neoblíbenost přírodopisu v jednotlivých ročnících na 2. stupni ZŠ" se věnuje především analýze postojů žáků 2. stupně základních škol k vyučovacímu předmětu přírodopis. Hlavním cílem je identifikovat jednotlivé faktory, které tyto postoje ovlivňují. Tento výzkum je realizován prostřednictvím 5 stupňového dotazníku Likertova typu, který obsahuje 26 položek v několika dimenzích. Výzkumný vzorek zahrnoval 393 respondentů ze šesti základních škol. Výsledky práce jsou rozděleny na dvě části. V první části práce identifikuje oblíbenost předmětu přírodopis v souvislosti s ostatními vyučovacími předměty a následně poukazuje na jednotlivé faktory, které oblíbenost tohoto předmětu ovlivňují. V druhé části se práce věnuje vyhodnocení jednotlivých položek dotazníku.cze
dc.format98 s. (174 816 znaků)
dc.format98 s. (174 816 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostojecze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectsekundární stupeň základních školcze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subjectoblíbenostcze
dc.subjectAttitudeseng
dc.subjectQuestionnaireeng
dc.subjectSecondary Level of Primary Schooleng
dc.subjectNatural Historyeng
dc.subjectPopularityeng
dc.titleFaktory ovlivňující oblíbenost/neoblíbenost přírodopisu v jednotlivých ročnících na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeFactors Influencing Likes/Dislikes of Natural History in Particular Years of Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45047
dc.description.abstract-translatedThis thesis "Factors Influencing Likes/Dislikes of Natural History in Particular Years of Primary School" is mostly about an attitude analysis of pupils on a secondary level of primary schools to taught lesson Natural History. The main goal is to identify particular factors influencing these attitudes. This research is realised through a five-degree questionnaire of Likert's type which includes 26 items in many dimensions. The research sample covers 393 respondents from 6 schools. The results of this work are divided into 2 parts. First part of work identifies popularity of lesson Natural History in relation to other taught lessons and afterwards the work points out particular factors which influence popularity of this lesson. Second part of this work is about evaluation of particular items of questionnaire.eng
dc.date.accepted2018-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam