dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Papežová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:06:44Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:06:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38329 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a realizaci výukového programu společenstvo lesa pro žáky 1. stupně základní školy. V literární části se zabývá pedagogicko-psychologickými aspekty přímého studia přírody a popisuje vhodné metody a formy výuky v kontextu aktivního učení. Determinuje legislativní rámec vzdělávání o přírodě na 1. stupni a vymezuje obsah učiva o lese. Popisuje podmínky vzniku výukového programu, jeho návrh, realizaci v praxi a reflexi praxe. V závěru pak diskutuje možnosti využití vytvořeného výukového programu pro další základní školy.
Tato diplomová práce vznikla v rámci projektu GAJU 118/2016/S. | cze |
dc.format | 76 s. | |
dc.format | 76 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | les | cze |
dc.subject | příroda | cze |
dc.subject | ekologie | cze |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | forest | eng |
dc.subject | nature | eng |
dc.subject | ecology | eng |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational curriculum | eng |
dc.title | Výukový program pro žáky 1 st. ZŠ zaměřený na společenstvo lesa | cze |
dc.title.alternative | Educational curriculum about the community of trees for the pupils of the first stage of elementary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 45069 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis focuses on creation and realization of educational curriculum about the community of trees for the pupils of the first stage of elementary schools. The theoretical part deals with the pedagogical-psychological aspects of the direct studying of the nature and describes suitable methods and forms of teaching with connection to the active teaching. It defines legislative frame for the first stage nature education and the range of curriculum about forests. The thesis describes conditions in which the curriculum is created, its designing, its realization in practice and reflection on the practice. In conclusion it debates usage of this educational curriculum in other elementary schools.
This diploma thesis is elaborated within project GAJU 118/2016/S. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vácha, Zbyněk | |