Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorPapežová, Šárka
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:44Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:44Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38329
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na tvorbu a realizaci výukového programu společenstvo lesa pro žáky 1. stupně základní školy. V literární části se zabývá pedagogicko-psychologickými aspekty přímého studia přírody a popisuje vhodné metody a formy výuky v kontextu aktivního učení. Determinuje legislativní rámec vzdělávání o přírodě na 1. stupni a vymezuje obsah učiva o lese. Popisuje podmínky vzniku výukového programu, jeho návrh, realizaci v praxi a reflexi praxe. V závěru pak diskutuje možnosti využití vytvořeného výukového programu pro další základní školy. Tato diplomová práce vznikla v rámci projektu GAJU 118/2016/S.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlescze
dc.subjectpřírodacze
dc.subjectekologiecze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjectforesteng
dc.subjectnatureeng
dc.subjectecologyeng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational curriculumeng
dc.titleVýukový program pro žáky 1 st. ZŠ zaměřený na společenstvo lesacze
dc.title.alternativeEducational curriculum about the community of trees for the pupils of the first stage of elementary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45069
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on creation and realization of educational curriculum about the community of trees for the pupils of the first stage of elementary schools. The theoretical part deals with the pedagogical-psychological aspects of the direct studying of the nature and describes suitable methods and forms of teaching with connection to the active teaching. It defines legislative frame for the first stage nature education and the range of curriculum about forests. The thesis describes conditions in which the curriculum is created, its designing, its realization in practice and reflection on the practice. In conclusion it debates usage of this educational curriculum in other elementary schools. This diploma thesis is elaborated within project GAJU 118/2016/S.eng
dc.date.accepted2018-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam