dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Šandová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:06:44Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:06:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38331 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce ověřuje vědomosti žáků prvního stupně o vybraném přírodovědném tématu morfologie rostlin. Úroveň znalostí byla zjišťována didaktickým testem s využitím žákovské kresby a jejího popisu. Práce se dále zabývá analýzou učebnic využívaných na zájmové škole a kvalitou obsažených obrazových materiálů. Výsledky diplomové práce slouží k vytvoření obrazu o tom, zda jsou žáci schopni se vyjádřit pomocí kresby, ověřit kresbu jako jeden z možných způsobů testování a jaké znalosti z oblasti morfologie rostlin žáci mají. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | morfologie rostlin | cze |
dc.subject | dětská kresba | cze |
dc.subject | primární vzdělávání | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | přírodovědné vzdělávání | cze |
dc.subject | plant morphology | eng |
dc.subject | children´s drawing | eng |
dc.subject | primary education | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.subject | science education | eng |
dc.title | Analýza žákovských koncepcí vybraného tématu prostřednictvím výtvarného vyjádření žáků 1. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Analysis of primary school pupils' concepts of a chosen topic through an artistic expression | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 45075 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis verifies knowledge of primary school pupils' regarding chosen topic from natural science - plan morphology. Level of knowledge was determined using ditactic test and pupils' drawing and description. The thesis further analyses quality of textbooks, including image materials, used in school extra curriculum activities. The results of this work is used to determine whether pupils' drawings can be used for testing, how can pupils express themselves using drawing and what level of knowledge do they possess in plant morphology. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chmelová, Štěpánka | |