dc.contributor.advisor | Nota, Josef | |
dc.contributor.author | Vobejdová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:02Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38351 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci na téma Pedagogická příprava očima jejich absolventů se zabývám názorem, postojem a přístupem studentů a absolventů k pedagogické přípravě. Konkrétněji se v práci zaměřuji především na to, jaký mají pohled studenti a absolventi na pregraduální přípravu. Tento náhled je dále rozšířen také o pohled začínajících učitelů.
Cílem práce je především hlubší porozumění procesu pedagogické přípravy, pochopení problémů začínajících učitelů, a umět se následně s těmito problémy vyrovnat.
Hlavním východiskem této diplomové práce jsou nejčastější problémy studentů, absolventů a začínajících učitelů. Proto v teoretické části vymezuji pojmy jako je pedagogická příprava, začínající učitel, osobnost učitele. Teoretická část slouží pro snadnější interpretaci části druhé, praktické | cze |
dc.format | 69 | |
dc.format | 69 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pedagogická příprava | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | osobnostní příprava | cze |
dc.subject | začínají učitel | cze |
dc.subject | syndrom vyhoření | cze |
dc.subject | Pedagogical preparation | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | personality preparation | eng |
dc.subject | young teacher | eng |
dc.subject | occupational burnout | eng |
dc.title | Pedagogická příprava očima jejich absolventů | cze |
dc.title.alternative | Pedagogical training by the eyes of their graduates | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 48977 | |
dc.description.abstract-translated | In my dissertation about the issue Pedagogical preparation met by the graduates I'm dealing with the position and approach of the students to the pedagogical preparation. I'm focusing particularly on what view the students and graduates have at the pregradual preparation. This perspective is alsoextended by the view of young teachers.
The dissertation's is mainly the deeper understanding of the process of pedagogical preparation, grasping the problems of young teachers and consequently solve these problems.
The main issue of this dissertation are the most frequent troubles students, graduates and young teachers have. For that I'm definig terms as pedagogical preparation, young teacher and teacher's personality in the theoretical part of the dissertation.
The theoretical part is the instrument towards the second part, which is the peactical part to make its interpretation easier. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-14 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |