Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoy, Christopher Erwin
dc.contributor.authorFischerová, Sabina
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:09Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:09Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38358
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá studiem písní a jejich realizací ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol nebo na nižším stupni gymnázií. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části se nejprve zabývám definicí hudby, kde popisuji její čtyři základní elementy, ze kterých je hudba složena. Dále objasňuji využití písní ve výuce a metodiky spojené právě s hudbou. Poté se zde zabývám také vlivem hudby na studenty a její výhody i nevýhody spojené právě s výukou anglického jazyka. V souladu s těmito teoretickými předpoklady jsem vytvořila devět plánů vyučovacích hodin, které rozvíjejí gramatické struktury, slovní zásobu, či jsou vhodné k porozumění daného tématu. Nejprve v každé kapitole nastiňuji biografii skladatele a blíže přibližuji probíranou tématiku. Dále jsou poté vytvořeny učební plány, které rozvíjejí lingvistické dovednosti a probouzejí aktivitu u dětí.cze
dc.format100
dc.format100
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpísněcze
dc.subjecthudbacze
dc.subjectklasická hudbacze
dc.subjectvýuka cizího jazykacze
dc.subjectpísňové aktivitycze
dc.subjectsongseng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectclassical musiceng
dc.subjectforeign language teachingeng
dc.subjectsong activitieseng
dc.titleTeaching English with Classical Musiccze
dc.title.alternativeTeaching English with Classical Musiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49049
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with using songs in English language teaching at lower secondary schools. The thesis comprises of two parts a theoretical and practical section. In the theoretical part I define the term music and its four basic elements. The teaching methodologies and song activities are also included in this part. The influence of classical music on students and its advantages and disadvantages are associated with the learning of English language. Based on these theoretical findings I prepared nine lesson plans with activities focussing on grammatical structures, vocabulary or comprehension of the lesson topic. The composer's biography and some brief information are outlined in the beginning of every chapter. Subsequently the suggested lesson plans exploit the lyrics of the classical music which develop the linguistics skills and enhance the interest of the children.eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineHVan-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam