dc.contributor.advisor | Koy, Christopher Erwin | |
dc.contributor.author | Fischerová, Sabina | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:09Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38358 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá studiem písní a jejich realizací ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol nebo na nižším stupni gymnázií. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části se nejprve zabývám definicí hudby, kde popisuji její čtyři základní elementy, ze kterých je hudba složena. Dále objasňuji využití písní ve výuce a metodiky spojené právě s hudbou. Poté se zde zabývám také vlivem hudby na studenty a její výhody i nevýhody spojené právě s výukou anglického jazyka.
V souladu s těmito teoretickými předpoklady jsem vytvořila devět plánů vyučovacích hodin, které rozvíjejí gramatické struktury, slovní zásobu, či jsou vhodné k porozumění daného tématu. Nejprve v každé kapitole nastiňuji biografii skladatele a blíže přibližuji probíranou tématiku. Dále jsou poté vytvořeny učební plány, které rozvíjejí lingvistické dovednosti a probouzejí aktivitu u dětí. | cze |
dc.format | 100 | |
dc.format | 100 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | písně | cze |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | klasická hudba | cze |
dc.subject | výuka cizího jazyka | cze |
dc.subject | písňové aktivity | cze |
dc.subject | songs | eng |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | classical music | eng |
dc.subject | foreign language teaching | eng |
dc.subject | song activities | eng |
dc.title | Teaching English with Classical Music | cze |
dc.title.alternative | Teaching English with Classical Music | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49049 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with using songs in English language teaching at lower secondary schools. The thesis comprises of two parts a theoretical and practical section. In the theoretical part I define the term music and its four basic elements. The teaching methodologies and song activities are also included in this part. The influence of classical music on students and its advantages and disadvantages are associated with the learning of English language.
Based on these theoretical findings I prepared nine lesson plans with activities focussing on grammatical structures, vocabulary or comprehension of the lesson topic. The composer's biography and some brief information are outlined in the beginning of every chapter. Subsequently the suggested lesson plans exploit the lyrics of the classical music which develop the linguistics skills and enhance the interest of the children. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | HVan-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |