Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorBublíková, Hana
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:31Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:31Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38376
dc.description.abstractTeoretická část diplomové práce shrnuje pojetí teorie slovních druhů z několika odborných příruček o české mluvnici. Zabývá se i oblastí Jazyk a jazyková komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. V této části se také blíže seznamujeme s termíny metody výuky, tradiční metody výuky a inovativní metody výuky. V praktické části se nacházejí již zpracované inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na prvním stupni základní školy a jejich praktické ověření. Je zde také popsáno rozvržení učiva českého jazyka na prvním stupni základní školy a ztvárnění učiva slovních druhů ve vybraných učebnicích.cze
dc.format70 s. (112 338 znaků)
dc.format70 s. (112 338 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSlovní druhycze
dc.subjectmetody výukycze
dc.subjecttradiční metody výukycze
dc.subjectinovativní metody výuky.cze
dc.subjectWord specieseng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjecttraditional teaching methodseng
dc.subjectinnovative methods of teaching.eng
dc.titleInovativní metody výuky vybraných slovních druhů na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeInnovative teaching methods of selected word classes at the elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49139
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the diploma thesis summarizes the conception of the theory of Word species from several professional manuals of Czech grammar. It also deals with Language and language communication in the Framework education programme of basic education. This part also getting the terms like teaching methods, traditional teaching methods and innovative teaching methods. In practical part there are already processed innovative methods of teaching selected word species at the first stage of elementary school and their practical verification. It also describes the depiction of curriculum word species in selected Czech language textbooks for the first stage of the elementary school, which are also evaluated here.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam