dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Adamová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:32Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38377 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a literatura na druhém stupni základních škol a vymezuje problematiku výukových metod. Tyto otázky jsou charakterizovány z hlediska teoretického i výzkumného. Teoretická část představuje předmět český jazyk pro druhý stupeň základních škol jako výukový předmět a zabývá se výukovými metodami z hlediska jejich klasifikace. Výzkumná část vychází z dotazníkového šetření a zaměřuje se na praktickou využitelnost výukových metod v hodinách českého jazyka na druhém stupni základních škol. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | český jazyk | cze |
dc.subject | literatura | cze |
dc.subject | jazyková komunikace | cze |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | metody kritického myšlení | cze |
dc.subject | czech language | eng |
dc.subject | literature | eng |
dc.subject | language communication | eng |
dc.subject | teching methods | eng |
dc.subject | methods of critical thinking | eng |
dc.title | Výukové metody v hodinách českého jazyka na 2. stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Teaching methods in Czech language lessons at the secondary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49144 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with educational area "Language and language communication" with special focus on educational field "Czech language and literature from 6th to 9th grade of primary schools and is defining the problematics of teaching methods. These questions are characterized both in theory and in research. The theoretical part characterizes the subject Czech language from 6th to 9th grade of primary schools as a teaching subject and it deals with teaching methods in terms of their classification. The research part is based on a survey and it focuses on practical use of teacing methods of Czech language lessons from 6th to 9th grade of primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimková, Ivana | |