Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorAdamová, Kateřina
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:32Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:32Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38377
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a literatura na druhém stupni základních škol a vymezuje problematiku výukových metod. Tyto otázky jsou charakterizovány z hlediska teoretického i výzkumného. Teoretická část představuje předmět český jazyk pro druhý stupeň základních škol jako výukový předmět a zabývá se výukovými metodami z hlediska jejich klasifikace. Výzkumná část vychází z dotazníkového šetření a zaměřuje se na praktickou využitelnost výukových metod v hodinách českého jazyka na druhém stupni základních škol.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčeský jazykcze
dc.subjectliteraturacze
dc.subjectjazyková komunikacecze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectmetody kritického myšlenícze
dc.subjectczech languageeng
dc.subjectliteratureeng
dc.subjectlanguage communicationeng
dc.subjectteching methodseng
dc.subjectmethods of critical thinkingeng
dc.titleVýukové metody v hodinách českého jazyka na 2. stupni základních školcze
dc.title.alternativeTeaching methods in Czech language lessons at the secondary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49144
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with educational area "Language and language communication" with special focus on educational field "Czech language and literature from 6th to 9th grade of primary schools and is defining the problematics of teaching methods. These questions are characterized both in theory and in research. The theoretical part characterizes the subject Czech language from 6th to 9th grade of primary schools as a teaching subject and it deals with teaching methods in terms of their classification. The research part is based on a survey and it focuses on practical use of teacing methods of Czech language lessons from 6th to 9th grade of primary schools.eng
dc.date.accepted2018-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam