Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorFicová, Tereza
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:37Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:37Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38381
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou prekonceptů a jejich diagnostikou, která byla provedena u žáků 5. tříd základních škol. V teoretické části jsou kapitoly, které se vztahují k tématům konstruktivistické pojetí výuky, postavení učitele a žáka v tomto typu vyučování, teorie prekonceptů a jejich diagnostika a primární vzdělávání spojené s předmětem technické vzdělávání. Praktická část je zaměřena na diagnostiku prekonceptů pomocí dotazníku, který se skládá z několika diagnostických metod nedokončené věty, pojmové mapy a škálování. Následně jsou výsledky zpracovány a vloženy do přehledných grafů a tabulek.cze
dc.format113 stran
dc.format113 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprekonceptcze
dc.subjectkonstruktivismuscze
dc.subjecttechnické vzdělávánícze
dc.subjectpre-Conceptseng
dc.subjectconstructivismeng
dc.subjecttechnical educationeng
dc.titleDiagnostika vybraných prekonceptů k technickému vzdělávání žáků 5. tříd ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of Selected Pre-concepts Towards Technical Education of 5th Grade Pupils of Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49158
dc.description.abstract-translatedThe subject of this diploma is the theory of pre-concepts and their diagnosis carried out on fifth grade students of elementary schools. The theoretical part of this diploma contains chapters related to the constructivist teaching methods, the role of a teacher and students in such teaching method, theory of pre-concepts and their diagnosis and primary education in relation to the subject technical education. The practical part of this diploma focuses on the diagnosis of pre-concepts carried out by questionnaire in which several diagnostical methods have been used unfinished sentences, mind maps and scaling. Afterwards its results have been processed and expressed in transparent diagrams and charts.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAdámek, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam