dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Ficová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38381 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou prekonceptů a jejich diagnostikou, která byla provedena u žáků 5. tříd základních škol.
V teoretické části jsou kapitoly, které se vztahují k tématům konstruktivistické pojetí výuky, postavení učitele a žáka v tomto typu vyučování, teorie prekonceptů a jejich diagnostika a primární vzdělávání spojené s předmětem technické vzdělávání.
Praktická část je zaměřena na diagnostiku prekonceptů pomocí dotazníku, který se skládá z několika diagnostických metod nedokončené věty, pojmové mapy a škálování. Následně jsou výsledky zpracovány a vloženy do přehledných grafů a tabulek. | cze |
dc.format | 113 stran | |
dc.format | 113 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | prekoncept | cze |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | technické vzdělávání | cze |
dc.subject | pre-Concepts | eng |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | technical education | eng |
dc.title | Diagnostika vybraných prekonceptů k technickému vzdělávání žáků 5. tříd ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Diagnosis of Selected Pre-concepts Towards Technical Education of 5th Grade Pupils of Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49158 | |
dc.description.abstract-translated | The subject of this diploma is the theory of pre-concepts and their diagnosis carried out on fifth grade students of elementary schools.
The theoretical part of this diploma contains chapters related to the constructivist teaching methods, the role of a teacher and students in such teaching method, theory of pre-concepts and their diagnosis and primary education in relation to the subject technical education.
The practical part of this diploma focuses on the diagnosis of pre-concepts carried out by questionnaire in which several diagnostical methods have been used unfinished sentences, mind maps and scaling. Afterwards its results have been processed and expressed in transparent diagrams and charts. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Adámek, Petr | |