Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorRezková, Aneta
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:41Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:41Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38384
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na řešení výchovných problémů žáků. Její charakter je teoreticko-empirický. První část je teoretická a je zaměřena na vysvětlení odborných termínů, které souvisí s tématem práce. Shrnuje teoretické znalosti z oblasti o učitelích, zejména začínajících, dále pak vzdělávání pedagogů a právních předpisů, jež souvisejí s jejich prací. Závěr teoretické části je věnován autoritě, jejímu budování, výchově a postupech při nevhodném chování žáka. Dále pak kázni, jejím příčinám a nejčastějším kázeňským problémům na základních školách. V empirické části je popsáno, jak bylo postupováno v kvalitativním výzkumném šetření dané diplomové práce. Nejprve jsou uvedeny výzkumné otázky, následně se věnuji sběru dat a jejich analýze. Po metodologické části následuje zpracování výzkumného šetření a odpověď na otázku, zda jsou začínající učitelé připraveni se vypořádat s výchovnými problémy svých žáků.cze
dc.format111 s. (205 192 znaků)
dc.format111 s. (205 192 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZačínající učitelcze
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectvýchovné problémycze
dc.subject2. stupeň základní školycze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectškolský zákoncze
dc.subjectškolní řádcze
dc.subjectrámcový vzdělávací program.cze
dc.subjectBeginning teachereng
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjecteducational problemseng
dc.subjectsecond grade elementary schooleng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectrisky behavioreng
dc.subjectEducation Acteng
dc.subjectschool ruleseng
dc.subjectFramework Educational Program.eng
dc.titlePřipravenost začínajících učitelů základních škol na řešení výchovných problémů žákůcze
dc.title.alternativePreparation of beginning teachers of primary schools is solving educations problems of studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49185
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on solution of educational problem of students. Its character is theoretically-empirical. The first part is theoretical and is focused on explaining technical terms of this thesis topic. Furthermore it summarizes theoretical knowledge from area of teachers, especially junior, in addition education of schoolmasters and law regulation, regarding to their work. The last part of theoretical part is dedicated to authority, its establishing, education and practices in case of unappropriate student behaviour. Furthermore to discipline, its causes and to most common discipline problems in elementary schools. In the empirical part is described procedure of qualitative research investigation of this diploma thesis. There are also listed research questions as well as description of data collection and its analysis. Methodological part is followed by research investigation and answer to question, if junior teacher are ready to deal with educational problem of their students.eng
dc.date.accepted2018-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLaibrt, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam