dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Rezková, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:41Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38384 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na řešení výchovných problémů žáků. Její charakter je teoreticko-empirický. První část je teoretická a je zaměřena na vysvětlení odborných termínů, které souvisí s tématem práce. Shrnuje teoretické znalosti z oblasti o učitelích, zejména začínajících, dále pak vzdělávání pedagogů a právních předpisů, jež souvisejí s jejich prací. Závěr teoretické části je věnován autoritě, jejímu budování, výchově a postupech při nevhodném chování žáka. Dále pak kázni, jejím příčinám a nejčastějším kázeňským problémům na základních školách. V empirické části je popsáno, jak bylo postupováno v kvalitativním výzkumném šetření dané diplomové práce. Nejprve jsou uvedeny výzkumné otázky, následně se věnuji sběru dat a jejich analýze. Po metodologické části následuje zpracování výzkumného šetření a odpověď na otázku, zda jsou začínající učitelé připraveni se vypořádat s výchovnými problémy svých žáků. | cze |
dc.format | 111 s. (205 192 znaků) | |
dc.format | 111 s. (205 192 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Začínající učitel | cze |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | výchovné problémy | cze |
dc.subject | 2. stupeň základní školy | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | autorita | cze |
dc.subject | rizikové chování | cze |
dc.subject | školský zákon | cze |
dc.subject | školní řád | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program. | cze |
dc.subject | Beginning teacher | eng |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | educational problems | eng |
dc.subject | second grade elementary school | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | authority | eng |
dc.subject | risky behavior | eng |
dc.subject | Education Act | eng |
dc.subject | school rules | eng |
dc.subject | Framework Educational Program. | eng |
dc.title | Připravenost začínajících učitelů základních škol na řešení výchovných problémů žáků | cze |
dc.title.alternative | Preparation of beginning teachers of primary schools is solving educations problems of students | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49185 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on solution of educational problem of students. Its character is theoretically-empirical. The first part is theoretical and is focused on explaining technical terms of this thesis topic. Furthermore it summarizes theoretical knowledge from area of teachers, especially junior, in addition education of schoolmasters and law regulation, regarding to their work. The last part of theoretical part is dedicated to authority, its establishing, education and practices in case of unappropriate student behaviour. Furthermore to discipline, its causes and to most common discipline problems in elementary schools. In the empirical part is described procedure of qualitative research investigation of this diploma thesis. There are also listed research questions as well as description of data collection and its analysis. Methodological part is followed by research investigation and answer to question, if junior teacher are ready to deal with educational problem of their students. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Laibrt, Lukáš | |