Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorMalířská, Eva
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:45Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:45Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38387
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků sporuchami autistického spektra na 2. stupni základní školy. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První částí je teoretická část, ve které je na základě odborné literatury zpracována problematika poruch autistického spektra, jejich historie, dělení a diagnostika. Dále je zde charakterizováno inkluzivní vzdělávání žáka. V praktické části je provedeno výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou vzděláváni žáci s poruchami autistického spektra na 2. stupni základní školy. Výzkumné šetření a jeho cíl byl sledován za pomoci metod pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentu.Pomocí těchto metod byl zjištěn aktuální stav vzdělávání těchto žáků na 2. stupni základní školy.cze
dc.format89 s. (+ 15 s. příloh)
dc.format89 s. (+ 15 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporucha autistického spektracze
dc.subjectspektrum autistických poruchcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectpodpůrná opatřenícze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectautistic spectrum disorderseng
dc.subjectautism spectrum disorderseng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectsupportive measureseng
dc.subjectindividual educational planeng
dc.titleVzdělávání žáků s poruchami autistického spektra na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeEducation students with autistic spectrum in upper primary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49214
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the issue of education of pupils with autism disorders at selectedy elementary school. The diploma thesis is divided into two parts. The first part is the theoretical part in which you can find the problems of autistic spectrum disorders, their history, division and diagnostics are processed on the basis of professional literature. There is also an inclusive education of the pupil. In the practical part was also the research study was carried to find out how pupils with autistic spectrum disorders at the primary school level are educated. The research survey and its objective were monitored using observation, interview and document analysis methods. Using these methods, the current state of education of these pupils at the second level of elementary schools was determined.eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam