Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorHusková, Šárka
dc.date.accessioned2022-03-08T14:08:19Z
dc.date.available2022-03-08T14:08:19Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38411
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice vlivu faktorů psychosociálního klimatu školní třídy na druhém stupni základní školy. Cílem je zjistit, jak faktory jako prospěch žáků, odchod, resp. příchod nových žáků do třídy a specifika tříd, jednotlivých žáků a přístup učitele, ovlivňují klima ve vybraných třídách. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s danou problematikou. Tato část je především zaměřena na klima školy, klima školní třídy, spolutvůrce klimatu školní třídy, prospěch žáků a přechod žáků mezi prvním a druhým stupněm. Praktická část přináší konkrétní výsledky našeho výzkumu, který proběhl v průběhu dvou školních let 2016/2017 a 2017/2018 ve třech vybraných školních třídách. Diplomová práce vznikla jako součást projektu GAJU (GAJU 154/2016/S) "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků."cze
dc.format106 s.
dc.format106 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectfaktory ovlivňující klima třídycze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectprospěchcze
dc.subjectpřechod žáků z prvního na druhý stupně ZŠcze
dc.subjectclassroom climateeng
dc.subjectfactors influencing classroom climateeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectteachereng
dc.subjecttransition from primary school to secondary schooleng
dc.titleFaktory psychosociálního klimatu školní třídy na druhém stupni základní školycze
dc.title.alternativeFactors of psychosocial climate in the classroom at the lower secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49390
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on problematics of the influence of classroom psychosocial climate factors at secondary school. The objective is to find out how factors as the grading; the fluctuation of incoming and leaving students; and the specific features of classroom, students and attitude of teacher the classroom climate. The theoretical part describes the basic concepts and terms. This part focuses on the school climate; the classroom climate; the classroom climate co-creator; the grading; and the transition from primary school to secondary school. The experimental part brings the specific results of the research that was conducted at the school year 2016/2017 and 2017/2018 at three selected classrooms. The thesis was created as a part of GAJU Project (GAJU 154/2016/S) "Preparedness of students and fresh graduates od PF JU to solve educational problems of pupils."eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam