dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Husková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:08:19Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:08:19Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38411 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje problematice vlivu faktorů psychosociálního klimatu školní třídy na druhém stupni základní školy. Cílem je zjistit, jak faktory jako prospěch žáků, odchod, resp. příchod nových žáků do třídy a specifika tříd, jednotlivých žáků a přístup učitele, ovlivňují klima ve vybraných třídách. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s danou problematikou. Tato část je především zaměřena na klima školy, klima školní třídy, spolutvůrce klimatu školní třídy, prospěch žáků a přechod žáků mezi prvním a druhým stupněm. Praktická část přináší konkrétní výsledky našeho výzkumu, který proběhl v průběhu dvou školních let 2016/2017 a 2017/2018 ve třech vybraných školních třídách. Diplomová práce vznikla jako součást projektu GAJU (GAJU 154/2016/S) "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků." | cze |
dc.format | 106 s. | |
dc.format | 106 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | klima školní třídy | cze |
dc.subject | faktory ovlivňující klima třídy | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | prospěch | cze |
dc.subject | přechod žáků z prvního na druhý stupně ZŠ | cze |
dc.subject | classroom climate | eng |
dc.subject | factors influencing classroom climate | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | transition from primary school to secondary school | eng |
dc.title | Faktory psychosociálního klimatu školní třídy na druhém stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Factors of psychosocial climate in the classroom at the lower secondary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49390 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on problematics of the influence of classroom psychosocial climate factors at secondary school. The objective is to find out how factors as the grading; the fluctuation of incoming and leaving students; and the specific features of classroom, students and attitude of teacher the classroom climate. The theoretical part describes the basic concepts and terms. This part focuses on the school climate; the classroom climate; the classroom climate co-creator; the grading; and the transition from primary school to secondary school. The experimental part brings the specific results of the research that was conducted at the school year 2016/2017 and 2017/2018 at three selected classrooms. The thesis was created as a part of GAJU Project (GAJU 154/2016/S) "Preparedness of students and fresh graduates od PF JU to solve educational problems of pupils." | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Zn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |