dc.contributor.advisor | Šimůnek, Michal | |
dc.contributor.author | Kněžínek, Petr | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:08:22Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:08:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-06-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38413 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá psychosociálním klimatem školního prostředí, zejména možnostmi jeho zkoumání. Práce v první části předkládá důležitá východiska kvalitativního sociologického výzkumu se zaměřením na etnografický přístup. Na první část navazuje výzkumná zpráva z vykonaného výzkumu psychosociálního klimatu základní školy v Nové Bystřici. Závěr práce se týká doporučení pro školu vycházející ze zjištěných charakteristik. Dokončené výzkumy klimatu škol využívají především kvalitativní metody sběru dat. Předložená práce využívá metody kvalitativní a snaží se ukázat, že takové metody výzkumu jsou vhodné pro výzkum klimatu škol. | cze |
dc.format | 82 s. | |
dc.format | 82 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | klima školy | cze |
dc.subject | sociologický výzkum | cze |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cze |
dc.subject | etnografie | cze |
dc.subject | school climate | eng |
dc.subject | sociological research | eng |
dc.subject | qualitative research | eng |
dc.subject | ethnography | eng |
dc.title | KLIMA ŠKOLY: KVALITATIVNÍ STUDIE JEDNÉ VYBRANÉ ŠKOLY | cze |
dc.title.alternative | SCHOOL CLIMATE: A QUALITATIVE STUDY OF ONE SELECTED SCHOOL | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49567 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the psychosocial climate of the school environment, especially the possibilities of its exploration. The work presents important sources of qualitative sociological research with a focus on the ethnographic approach in the first part. The first part follows the research report from the conducted research on the psychosocial climate of the elementary school in Nová Bystřice. The conclusion of the thesis concerns the recommendations for the school based on the identified characteristics. Completed school climate surveys mainly use qualitative data collection methods. This thesis uses qualitative methods and tries to show that such research methods are suitable for schools climate research. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pavličíková, Helena | |