Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorTyl, Petr
dc.date.accessioned2022-03-08T14:08:46Z
dc.date.available2022-03-08T14:08:46Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38428
dc.description.abstractTato práce podává přehled o trávení volného času žáků 2. stupně ZŠ v rovině organizovaného vyžití. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy, jako je volný čas, výchova ve volném čase, pedagog volného času, je charakterizován žák druhého stupně ZŠ a nadaný žák. Je uveden význam volnočasových aktivit, zejména v rovině organizované. Jsou vyjmenována školská zařízení pro zájmové vzdělávání a žáky využívané subjekty ve volném čase. V empirické části práce je uveden seznam nejrůznějších volnočasových institucí v nabídce města Příbram a je zpracováno výzkumné šetření a následně vyhodnoceno pomocí statistických funkcí do tabulek a grafů. Mimo jiné, v rámci své aprobace, vyčleňuji v této práci, vedle ostatních volnočasových aktivit, i přírodovědně-technické volnočasové aktivity, které jsou nápomocné při výchově nadaných žáků, jakožto budoucí generace a kterých je v této lokalitě skutečný nedostatek.cze
dc.format101 s.
dc.format101 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVolný čascze
dc.subjectvýchova ve volném časecze
dc.subjectadolescentcze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectpedagog volného času.cze
dc.subjectLeisure timeeng
dc.subjectleisure time educationeng
dc.subjectadolescenteng
dc.subjectleisure activitieseng
dc.subjectleisure time educator.eng
dc.titleVyužití volného času žáků 2. stupně základní školy v Příbrami a okolícze
dc.title.alternativeThe using of leisure time of pupils at the secondary stage of the basic education in Příbram and its environseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52334
dc.description.abstract-translatedThis thesis provides an overview of spending leisure time by a pupil of a lower secondary school at the level of organized activities. In the theoretical part the important terms, such as leisure time, leisure time education, leisure time teacher, are defined. In this part, a pupil of a lower secondary school and a gifted pupil are characterized, the sense of leisure time activities at the level of organized activities is mentioned and finally the educational facilities for leisure education and leisure facilities used by pupils are listed. The empirical part provides a list of various leisure time institutions which the city of Příbram offers and it also presents an elaborated research survey, which is subsequently evaluated using statistical functions into tables and graphs. Among other things, as a part of my teaching specialization, in addition to other leisure activities, I incorporated in this work a part aimed at natural and technical leisure activities that are helpful in educating gifted pupils as a future generation and who are a real shortage in this area.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFyn-TchVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam