Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorOndráčková, Tereza
dc.date.accessioned2022-03-08T14:08:48Z
dc.date.available2022-03-08T14:08:48Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38429
dc.description.abstractTématem diplomové práce jsou GPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř). Předkládaná práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje metodiku tvorby obou částí práce, kde autorka představuje celkový postup při vypracovávání své práce. Dále první část obsahuje teoretická východiska, kde autorka stručně seznamuje se zásadními pojmy, kapitolu zaměřenou na GPS přístroje, jejich potenciál využitelnosti ve výuce a možnosti propojení v rámci mezipředmětových vazeb. Nedílnou součástí teoretické části práce, zejména pro její tematické zasazení, je také prostudování kurikulárních dokumentů. Praktická část práce obsahuje výukové aktivity propojující učivo místního regionu, tedy zeměpisu, s anglickým jazykem. Veškeré předkládané výukové aktivity se skládají z úvodní části a metodického komentáře.cze
dc.format106 s. (25 915)
dc.format106 s. (25 915)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGPS přístrojecze
dc.subjectCLILcze
dc.subjectmezipředmětové vazbycze
dc.subjectterénní výukacze
dc.subjectmístní regioncze
dc.subjectORP Chotěbořcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectGPS deviceseng
dc.subjectCLILeng
dc.subjectinter-subject relationseng
dc.subjectfield teachingeng
dc.subjectlocal regioneng
dc.subjectORP Chotěbořeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.titleGPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř)cze
dc.title.alternativeGPS devices in teaching as a means of developing inter-subject relations between educational fields of Geography and English language at the 2nd stage of elementary school (on the example of ORP Chotěboř)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52413
dc.description.abstract-translatedThe theme of this diploma thesis is GPS devices in teaching as a means of developing inter-subject relations between educational fields of Geography and English language at the 2nd stage of elementary school (on the example of ORP Chotěboř). Presented work consists of theoretical and practical part. The theoretical part includes the methodology of creating both parts, where the author introduces the whole process of making her work. The first part contains the theoretical background, where the author briefly introduces the basic concepts; the chapter focus on GPS devices, their potential use in teaching and the possibilities for inter-subject relations. The integral part of the theoretical part, especially for its thematic setting, is the study of curriculum documents. The practical part of this work contains educational activities that connecting curriculum of the local region, ie. geography, with English language. All presented educational activities consist of the introductory part and a methodical commentary.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRypl, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam