Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorVacková, Dana
dc.date.accessioned2022-03-08T14:09:07Z
dc.date.available2022-03-08T14:09:07Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38440
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na běžné základní škole a v praktické části pak na vzdělávání těchto žáků na běžné základní škole venkovského typu. Cílem teoretické části je objasnění toho, co znamená inkluzivní vzdělávání, jaké podmínky potřebují žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a jaká podpůrná opatření jsou vhodná pro plynulé začlenění do kolektivu a pro jejich rozvoj. Cílem praktické části je za pomoci pozorování, rozhovorů a vlastní zkušenosti analyzovat úspěšnost procesu inkluzivního vzdělávání na malé základní škole venkovského typu s kapacitou cca 150 žáků, případně zjistit nedostatky a podmínky, které je potřeba dořešit a zlepšit tak, aby inkluzivní vzdělávání bylo na této škole úspěšné.cze
dc.format126 s. (184 852 znaků)
dc.format126 s. (184 852 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectžáci se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectvzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectvzdělávání na běžné základní školecze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectplánování výukycze
dc.subjectInclusive educationeng
dc.subjectpupils with special educational needseng
dc.subjecteducation of the pupils with special educational needseng
dc.subjecteducation at common primary schooleng
dc.subjecta teaching assistanteng
dc.subjectplanning of teaching.eng
dc.titleOrganizace výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě základní školycze
dc.title.alternativeOrganizace výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě základní školyeng
dc.title.alternativeThe organization of teaching pupils with special educational needs in the common class of primary schoolcze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag53698
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of inclusive education at ordinary primary school, in the practical part with education of these pupils at a common school of rural type. The aim of the theoretical part is clarification what the inclusive education means, what conditions the pupils with special educational needs need and what support operations are suitable for smooth integration into the collective and for their development. The aim of the practical part is with the help of observation, dialogues and own experience to analyze the success of the process of the inclusive education at a small primary school of rulal type with a capacity of approximately 150 pupils, eventually to find out shortcomings and conditions which are needed to resolve and improve in such a way that the teaching at that school is successful.eng
dc.date.accepted2018-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam