Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, v jakém rozsahu, a zda vůbec maloobchody využívají marketingové nástroje.
První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s tímto tématem. Teorie je zaměřena na vysvětlení základních pojmů jako je marketingové nástroje, marketing, maloobchody, malé a střední podniky, existující formy obchodů.
Druhá část je již zaměřena na zpracování informací získaných z dotazníkového šetření prováděného ve městě Jemnici u padesáti maloobchodních subjektů.
Dále je v této části také zpracována případová studie a vlastní výzkum. Informace k tomuto výzkumu mi poskytnul majitel maloobchodu Quelle, které se nachází již v zmíněném městě Jemnici.
Po získání veškerých potřebných informací bylo zpracováno doporučení pro tento maloobchod, dále zhodnocení, potvrzení a vyvrácení hypotéz.