Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorPěničková, Dominika
dc.date.accessioned2022-03-08T14:30:42Z
dc.date.available2022-03-08T14:30:42Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38733
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi využití uměleckého literárního textu v rámci pedagogiky volného času především při práci s žáky 1. stupně ZŠ. Teoretická část práce se věnuje klíčovým pojmům zkoumané problematiky, mezi které patří zejména literární výchova, literární text, výběr textu a literární výchova ve volném čase. Tato část práce také představuje vhodné metodické postupy při práci s literárním textem ve školním prostředí, ale i při volnočasových aktivitách se zaměřením na získání estetických prožitků a rozvoj klíčových kompetencí žáků. Praktická část práce obsahuje charakteristiku vybraných klasických i aktivizujících výukových metod, jejichž praktické využití představuje na konkrétních ukázkách literatury pro děti a mládež. Součástí této části práce je také antologie literárních děl, které může pedagog volného času použít v rámci své praxe.cze
dc.format161 s. (295 718 znaků).
dc.format161 s. (295 718 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectliterární výchovacze
dc.subjectliterární textcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectvýuková metodacze
dc.subjectliterární klubcze
dc.subjectliteratura pro děti a mládežcze
dc.subjectliterary educationeng
dc.subjectliterary texteng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectleisure time teachereng
dc.subjecteducational methodeng
dc.subjectliterary clubeng
dc.subjectliterature for children and youtheng
dc.titleVyužití literární výchovy v pedagogice volného časucze
dc.title.alternativeThe use of literary education in pedagogy of leisure timeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag48595
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with possibilities of using literary text under the pedagogy of leisure time when mainly working with children in the elementary school. The theoretical part deals with key concepts of the research particularly in literary education, literary text, choice of text and literary education in leisure time. This part presents also the suitable methodical procedures when working with literary text in the school environment and leisure time activities focused on achieving esthetical experiences and development of key competencies. The practical part includes characteristics of chosen standard and activating educational methods. These methods represent the practical side of specific examples of children's and youth literature. The other part of thesis is also anthology of literary works, which can be used by leisure time teachers in educational process.eng
dc.date.accepted2018-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam