Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDudová, Anna
dc.contributor.authorRothová, Marie
dc.date.accessioned2022-03-08T14:30:56Z
dc.date.available2022-03-08T14:30:56Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38750
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá názory pedagogů na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy. Cílem práce je zjistit a analyzovat názory určitého vybraného vzorku pedagogů na tuto problematiku. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní kapitoly jsou věnovány problematice pojetí hry různých autorů a autorit, místu hry předškolního dítěte v prostředí mateřské školy a také samostatné problematice soutěživé hry. Hlavní částí práce je pak analýza a zhodnocení provedeného výzkumného šetření. Podstatou empirické části je kvalitativní výzkum. Metodou získávání dat je polostrukturovaný rozhovor, prostřednictvím kterého jsou pedagogové působící na terciárním stupni vzdělávání dotazováni na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy.cze
dc.format92 s.
dc.format92 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobecné teorie hercze
dc.subjectrůzná pojetí hrycze
dc.subjectpravidla a znaky hrycze
dc.subjectklasifikace hercze
dc.subjecthra předškolního dítětecze
dc.subjectpředškolní obdobícze
dc.subjectdefinice hrycze
dc.subjectvýznam hrycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectsoutěživá hracze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectprosociální chovánícze
dc.subjectdětské sebepojetícze
dc.subjectgeneral game theoryeng
dc.subjectvarious game conceptseng
dc.subjectrules and characters of the gameeng
dc.subjectclassification of gameseng
dc.subjectpre-school child gameseng
dc.subjectpreschool periodeng
dc.subjectgame definitioneng
dc.subjectgame importanceeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectcompetitive gameeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectprosocial behavioreng
dc.subjectchild's self-concepteng
dc.titleNázory pedagogů na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školycze
dc.title.alternativeEducationalists'views on the iclusion of competitive games in the Kindergarteneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag51771
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the opinions of teachers on the inclusion of competitive games in the nursery environment. The aim of the thesis is to find and analyze the opinions of a selected sample of teachers on this issue. The work is divided into four main chapters. The introductory chapters are devoted to the concept of the game of various authors and authorities, to the place of preschool child play in the environment of the kindergarten and also to the separate problems of the competitive game. The main part of the thesis is the analysis and evaluation of the research carried out. The essence of the empirical part is qualitative research. The data acquisition method is a semi-structured interview, through which educators working at the tertiary level of education are asked to include competing games in nursery schools.eng
dc.date.accepted2018-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam