Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDudová, Anna
dc.contributor.authorRamdanová, Jitka
dc.date.accessioned2022-03-08T14:31:01Z
dc.date.available2022-03-08T14:31:01Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38755
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je problematika muzejní edukace v autentickém prostředí, konkrétně možný způsob využití techniky řetězového provázení při zprostředkování kulturně historického dědictví určitého místa širší veřejnosti. Cílem práce je v teoretické části vymezit pojem řetězového provázení v kontextu výchovy ke vztahu ke kulturnímu dědictví a k muzejní edukaci. Praktická část obsahuje charakteristiku a analýzu příkladů praktických realizací řetězového provázení po čtyřech historických objektech i vlastního tvůrčího projektu řetězového provázení po Ateliéru Zdenky Braunerové, který byl připravován a realizován ve spolupráci muzea a základní školy. Praktická část také obsahuje návrh možného východiska pro další spolupráci Středočeského muzea a Základní školy v Roztokách.cze
dc.format118 s. Přílohy 10 s. a 6 s.
dc.format118 s. Přílohy 10 s. a 6 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŘetězové provázenícze
dc.subjectdětský průvodcecze
dc.subjectmuzejní pedagogikacze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectkulturně historické dědictvícze
dc.subjectkulturně-historický objektcze
dc.subjectautentické edukační prostředícze
dc.subjectedukační programycze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectparticipace dětícze
dc.subjectChain executioneng
dc.subjectchildren as guideseng
dc.subjectmuseum educationeng
dc.subjectleisure time pedagogyeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcultural and historical heritageeng
dc.subjectcultural and historical buildingseng
dc.subjectauthentic educational environmenteng
dc.subjecteducational programseng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectparticipation of childreneng
dc.titleŘetězové provázení jako prostředek výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictvícze
dc.title.alternativeChain execution as a means of education to relate to the cultural and historical heritageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag51847
dc.description.abstract-translatedThe subject of the diploma work thesis is the issue of museum education in an authentic environment, namely a possible way of using the technique of chain guidance in the mediation of the cultural and historical heritage of a certain place to the wider public. The aim of the thesis is to define in the theoretical part the concept of chain guidance in the context of education in relation to cultural heritage and museum education. Practical part contains characteristics and analysis of examples of practical realizations of chain guidence in four historical objects and the autor´s own creative project of chain guidence at the Zdenka Braunerova Studio, which was prepared and implemented in cooperation with the museum and the elementary school. The practical part also includes a proposal for a possible starting point for further cooperation between the Central Bohemian Museum and the Primary school in Roztoky.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam