Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorSmejkalová, Michaela
dc.date.accessioned2022-03-08T14:31:02Z
dc.date.available2022-03-08T14:31:02Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38756
dc.description.abstractSMEJKALOVÁ, M. Evaluace pokroku v edukaci žáků s ADHD, Zhodnocení metody motivačních notýsků. České Budějovice 2018. Diplomová práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky. Vedoucí práce doc. Michal Kaplánek, Th.D. Práce je rozdělená do pěti kapitol. V teoretické části práce čtenáře seznamuji se vznikem, druhy a především pak s projevy syndromu ADHD. Dalším ze základních témat jsou výchovné zásady pro práci s dětmi s ADHD v sociálním prostředí. Nejprve jsou popsány formy a cíle podpůrných opatření v inkluzivní třídě a následně v další kapitole je čtenáři představena personální podpora pro děti s ADHD - asistenta pedagoga. Poslední pátá část se zabývá kvalitativním výzkumem s cílem nalézt odpověď na základní výzkumnou otázku: "Vedou motivační notýsky k nějaké změně v projevech žáka?" V případové analýze se práce zaměřuje na jednotlivé děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Zásluhou zkoumání šestiměsíčních záznamů v motivačních notýskách jednotlivých dětí je nakonec odkryta odpověď na základní výzkumnou otázku.cze
dc.format95 s. (152 484 znaků)
dc.format95 s. (152 484 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectděti s ADHDcze
dc.subjectevaluacecze
dc.subjectmetody edukacecze
dc.subjectchildren with ADHDeng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectmethods of educationeng
dc.titleEvaluace pokroku v edukaci žáků s ADHDcze
dc.title.alternativeEvaluation of progress in education children with ADHDeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag51852
dc.description.abstract-translatedSMEJKALOVÁ, M. Evaluation of progress in education children with ADHD - Evaluation of motivation notebooks. České Budějovice 2018. Master thesis. University of South Bohemia in České Budějovice. Faculty of Theology. Department of education. Thesis Supervisor: doc. Michal Kaplánek, Th.D. The work is divided into five parts. The theoretical part deals with basic information about ADHD. It clarifies the onset, types and manifestation of ADHD, mainly children's manifestations. Another important topic of this master thesis is educational principles for working with children with ADHD in the social environment. Firstly it describes forms and objectives of supportive measures in inclusive classroom and then in next part present for readers personal support for children with ADHD teaching assistant. The last part focuses on qualitative research and answering the following question: "They lead motivational notes to some change in pupil's speeches?" In case analysis, they focus on individual children with special educational needs. Comparative analysis shows differently influenced manifestations among ADHD and non-ADHD pupils. By exploring the six-month records in the motivational notes of each child, it reveals the answer to the basic research question.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamcová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam