Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorSvobodová, Ilona
dc.date.accessioned2022-03-08T14:31:06Z
dc.date.available2022-03-08T14:31:06Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38763
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem smrti a umírání v literatuře pro děti a mládež a jeho využitím v pedagogice volného času. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vymezení smrti jako součásti života (stručný popis zvyků a tradic včetně soudobého pojetí), psychologické vnímání smrti u dětí předškolního a mladšího školního věku a analýzou klíčových témat vybraných děl pro děti a mládež. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum (polostrukturovaný rozhovor) a vytvořený soubor metodických listů z vybraných děl, s jejich následným ověřením v praxi včetně reflexe.cze
dc.format93
dc.format93
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsmrt a umíránícze
dc.subjectliteratura pro děti a mládežcze
dc.subjectmetodické listy.cze
dc.subjectdeath and dyingeng
dc.subjectliterature for children and youngsterseng
dc.subjectmethodidal sheets.eng
dc.titleDílna pedagoga volného času: Téma smrti a umírání v literatuře pro děti a mládežcze
dc.title.alternativeFree time educationalist workshop: The topic of death and dying in literature for children and youngsterseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag51928
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this diploma thesis is death and dying in literature for children and youngsters and it´s usage in Pedagogics of free time. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part´s main aim is the definition of death as a part of life (a brief description of habbits and traditions, including today´s view), psychological perception of death by children of preschool and younger school age and analysis of key topics from chosen works for children and youngsters. The practical part contains a qualitative research (a semi-structured dialog) and a set of methodical sheets from the chosen works, containing their verification in praxis, including reflexion.eng
dc.date.accepted2018-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVeber, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam