Možnosti využití koučinku při práci s dětmi ve školní družině
Abstrakt
Práce se zabývá možnostmi využití koučinku ve školní družině. Cílem bakalářské práce bylo pro zlepšení práce vychovatelky využít další možnosti a to koučování dětí. Tato práce je rozdělená na dvě hlavní části teoretickou a praktickou. První kapitolou teoretické části je Pedagogika volného času druhou pak Výchova, která se podrobněji věnuje funkcím a druhům výchovy, školským výchovným zařízením a následně školním družinám. Školní dužina obsahuje podkapitoly, kde charakterizujeme její cíle, poslání, charakteristiku cílové skupiny a vychovatele. Třetí kapitola, Koučování, charakterizuje metody, modely a techniky koučovacího procesu, dále se zabývá kompetencemi kouče a jeho vztahem s koučovaným. V praktické části se nachází pět kapitol, které se věnují popisu jednotlivých aktivit, které byly uskutečněny ve školní družině, vždy je zde uveden popis situace, hry nebo aktivity a její následné zhodnocení.