Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGehinová, Blažena
dc.contributor.authorŠustrová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:07Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:07Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3933
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou služeb cestovního ruchu ve vybrané oblasti - na Lipensku. Součástí práce je situační analýza, anylýza cestovního ruhu ze strany nabídky i poptávky a SWOT analýza. Poptávková strana trhu služeb cestovního ruchu byla zjištěna provedením marketingového výzkumu. Na základě těchto metod byly navrženy strategie, doporučení a možnosti dalšího rozvoje služeb cestovního ruchu na Lipensku.cze
dc.format110 s., 24 s. obr. příloh.
dc.format110 s., 24 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLipenskocze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectslužby cestovního ruchucze
dc.subjectLipenskoeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjecttourism serviceseng
dc.titleStrategie trhu služeb cestovního ruchu na regionální úrovni.cze
dc.title.alternativeThe strategy of tourism services in the region compositioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10094
dc.description.abstract-translatedThe thema of this diploma work is ''A policy market of the travel movementservices at the regional level''. The selected region, which I chaose, is region "Lipensko" - the part of Šumava. The work is separate to five main chapters. The first theretical part explains primary questions of tourism. In next chapter I direct to first inform with this region. Follows a part, in which I describe this region from tourism point of view. I deal with prezent requirements for tourism in this region. I analyse the duality and reach of tourism services, mainly accommodation services, commissaryman services, transport services and additional services. I executed questionnaire inquiry for intent this chapter. There is developed analysis SWOT too. In the end of this chapter I plane solutions, which could get better situacion for tourism services and so hold standard on relatively high attendance this region. Marketing policy in chapter synthesis concentrate on the improvement services especially in the housing and commissaryman arrangements. Further were suggested recommendation and possibilities of the new forms tourism services. This ideological suggestions constitute expansion of services of provincial travel movement, services of religious travel movement, congressional services, sociality - cultural services, animation services, educational services, security services, wellnes and communal services.eng
dc.date.accepted2008-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam