Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBízková, Marie
dc.contributor.authorKlinkovská, Gabriela
dc.date.accessioned2022-03-09T07:27:28Z
dc.date.available2022-03-09T07:27:28Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39411
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu individuální vzdělávací plán, vymezením některých pojmů z oblasti parciálních poruch, dále pak problematice nadaných dětí. Praktická část obsahuje případovou studii žákyně základní školy, které se týká proces zavádění individuálního vzdělávacího plánu. Jsou v ní zachyceny postřehy a zjištění, které si zapisovala třídní učitelka, která s Marií pracovala. Je zde také ukázka z Mariina hodnocení, popis jakých výsledků dosahovala a kde se projevovalo její nadání. Práce dále zahrnuje metodický popis této práce, konkrétně analýzu dokumentů, záznamy o žákyni a rozhovory s lidmi, kteří s ní nejvíce pracovali. Cílem práce je popis celého procesu zavádění a tvorby individuálního vzdělávacího plánu, jeho náležitosti a časová náročnost. Tato práce otevírá prostor k přemýšlení nad problematikou nedodržování čekací lhůty pro vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně. Dále pak i nad dlouhou dobou celého procesu zavádění individuálního vzdělávacího plánu.cze
dc.format98 s. (117 056 znaků)
dc.format98 s. (117 056 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIndividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectparciální poruchycze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectADHDcze
dc.subjectnadánícze
dc.subjectzákladní škola.cze
dc.subjectindividual educational planeng
dc.subjectpartial disabilitieseng
dc.subjectdysorthographyeng
dc.subjectADHDeng
dc.subjecttalenteng
dc.subjectprimary schooleng
dc.titleProces zavádění individuálního vzdělávacího plánu u žákyně s parciálními poruchami a nadáním na Základní škole v Dobřanechcze
dc.title.alternativeThe process of introducing an individual educational plan for the pupil with partial disabilities and talent at primary school in Dobřanyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54617
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with the explanation of the terms- an individual educational plan, the definition of some terms from the area of the partial disorders and the problems of gifted children. The practical part includes a pupil´s case study from the primary school who is involved into the implementation of the individual educational plan. There are noticed observations which were noted down by the class teacher who worked with the pupil, Maria. Further, there is an example of Maria´s assessment, a description of achievements and an evidence of her talent. The thesis further includes a methodical description of the work, specifically the analysis of documents, records of the pupil and conversations with people who worked with her the most. The aim of the work is a description of the whole process of an individual educational plan implementation and the creation of the individual educational plan, its necessities and the time demand. This work brings an opportunity to think about the issue of non-observance of a waiting time for an examination in a pedagogical-psychological counselling. Moreover, it addresses the long process of the implementation of an individual educational plan.eng
dc.date.accepted2018-06-21
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeUrbanová, Vlastimila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam