Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRost, Michael
dc.contributor.authorMichalová, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:09Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:09Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3941
dc.description.abstractTato diplomová práce se nazývá '' Segmentace trhu s využitím metod shlukové analýzy.'' Segmentace je vytvořená na trhu cestovního ruchu. Metody shlukové analýzy se dělí na hierarchické a nehierarchické. Hierarchické jsou rozděleny na tyto metody: Metoda nejbližšího souseda, metoda nejvzdálenějšího souseda, centroidní metoda. MacQueen K-means a Wishartova metoda jsou nehierarchické. V práci nalezneme rozdělení respondentů do 5 skupin ve dvou metodách (Metoda nejvzdálenějšího souseda, MacQueen K-means metoda). Každá skupina má svého zástupce, který je sestaven z nejčastějších odpovědí. Tyto informace jsou využívány při třídění zákazníků cestovního ruchu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMetody shukové analýzycze
dc.subjectcestovního ruchucze
dc.subjectCluster Analysis Methodseng
dc.subjecttourismeng
dc.titleSegmentace trhu s využitím metod shlukové shlukové analýzycze
dc.title.alternativeThe Market Segmentation with using Cluster Analysis Methodseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag7723
dc.description.abstract-translatedThis diploma work is called ''The Market Segmentation with using Cluster Analysis Methods''. This segmentation is made in the marketplace of tourism. The cluster analysis methods are classified into hierarchical and no hierarchical ones. The hierarchical methods are divided into the following methods: The nearest neighbour metod, The furthest neighbour metod, The weighted group metod. MacQueen K-means and Wishart methods are no hierarchical methods. In the work we can find the division of one informant into 5 groups according to two methods ( The furthest neighbour metod and MacQueen K-means). Each group has its own representative which consists of the most frequent answers. This information is exploited at sorting clients in turism.eng
dc.date.accepted2008-06-17
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU a rozvoj venkovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam