Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMarková, Aneta
dc.contributor.authorRybová, Lucie
dc.date.accessioned2022-03-09T07:27:46Z
dc.date.available2022-03-09T07:27:46Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39424
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou tranzitního období u osoby s kombinovaným postižením, konkrétně lehkým mentálním postižením a narušením komunikační schopnosti (dále jen ,,NKS"), a to přechodem ze speciální internátní školy logopedické na 2. stupeň běžné základní školy s denní docházkou. V práci se snažím nastínit nejvíce problematické oblasti, se kterými byl konkrétní vybraný žák konfrontován v tranzitním období a uvádím využité kompenzační mechanismy. Dále se pokouším navrhnout i jiné formy kompenzace, které by mohly být u konkrétního žáka v tranzitním období přínosné. V závěru popisuji současný stav u sledovaného žáka a prognózu jeho uplatnění v budoucím profesním životě.cze
dc.format52 s.
dc.format52 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTranzitní obdobícze
dc.subjectkombinované postiženícze
dc.subjectZŠ běžného typucze
dc.subjectZŠ speciálnícze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectlehká mentální retardacecze
dc.subjectTransit periodeng
dc.subjectcombined disabilityeng
dc.subjectPrimary schooleng
dc.subjectSpecial primary schoolseng
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjectlight mental retardationeng
dc.titleTranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího prouducze
dc.title.alternativeTransit period in the lives of people with combined disabilities: Transition planning of the transition from special education to the ordinary educational processeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54631
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of the transit period for people with combined disabilities, namely light mental disabilities and impairment of communication abilities (hereinafter referred to as "NKS"), by passing from a special boarding school of logopedics to the 2nd level of ordinary elementary schools with daily attendance. In the work I try to outline the most problematic areas with which the particular pupil was confronted during the transit period and I present used compensatory mechanisms. I also try to suggest other forms of compensation that could be beneficial for a particular pupil in the transit period. In conclusion, I describe the current state of the pupil and the prognosis of his application in future professional life.eng
dc.date.accepted2018-06-21
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBrůhová, Šárka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam