Rizikové e-shopy a ochrana spotřebitele
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké zkušenosti mají spotřebitelé s rizikovými e-shopy a následně vytvořit návod, jak se těmto e-shopům vyhnout.
Tato bakalářská práce popisuje pojem ochrany spotřebitele. Tato práce pomáhá zjistit, jak řešit spory s e-shopy a na jaké organizace se spotřebitelé mohou obrátit.
Byl vytvořen dotazník, který se zabývá touto problematikou. Dotazník obsahuje dvacet osm otázek, které jsou zaměřeny na to, jak jsou spotřebitelé spokojeni s nákupy v e-shopech, zda se setkali s některými nákupními problémy, a pokud ano, jak vyřešili problém, zda spotřebitelé mají nějaké zkušenosti s nekalými obchodními praktikami a kolik věnují pozornosti všeobecným obchodním podmínkám. Všechny získané informace z dotazníku byly zpracovány a nakonec vyhodnoceny.