Spokojenost spotřebitelů se službami přepravy při nákupu přes internet
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti s přepravou nákupu přes internet. V teoretické části jsou poznatky o nákupním procesu, je zde také zmíněna důvěra při nákupech online a také rekordy obchodů v ČR. V praktické části byla provedena spokojenost spotřebitelů s přepravou nákupu přes internet a s jednotlivými přepravci pomocí dotazníkového šetřením, kde byli zkoumáni respondenti se zkušenostmi s nákupem. Ti, co nakupují přes internet, odpovídali na zbytek otázek v dotazníku. Analyzováno bylo celkem 212 respondentů. Nejčastější problém respondentů s přepravou je nevhodný čas doručení. Avšak, nejhoršími přepravci jsou Česká pošta a nejlepším je PPL. Na závěr celkové výsledky ukazují, že respondenti jsou spíše spokojeni s přepravou zboží přes internet.