Služby poskytované zákazníkům v obchodě
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je zjištění názoru na poskytované služby a vnímání těchto služeb zákazníky ve vybrané obchodní jednotce. Tato práce je rozdělena na literární rešerši a praktickou část. Literární rešerše vymezuje základní pojmy v oblasti obchodu, a to maloobchod a velkoobchod, dále v oblasti služeb, a to hlavně jejich vlastnosti, druhy a služby poskytované v obchodě. Poslední část rešerše je věnována marketingovému výzkumu. V praktické části je definován cíl práce, výzkumná otázka a metodika práce. Dále zahrnuje vlastní práci, tedy popis vybrané obchodní jednotky. Pro praktickou část byla vybrána společnost Makro Cash & Carry v Českých Budějovicích. V rámci praktické části se může čtenář dozvědět o této společnosti a o službách, které v obchodě nabízí. Dále v dotazníkovém šetření a v jeho výsledcích čtenář získá informace o zákaznících, jak jsou spokojeni s jednotlivými službami v Makro Cash & Carry. Z výsledků dotazníkového šetření jsou dále stanoveny návrhy na zlepšení.